NOVEMBER SALE 🌟 עד 70% הנחה + הובלה מסובסדת

תקנון

ברוכים הבאים לאתר ” גלאור אונליין – ריהוט גן”, האתר מופעל ע”י חברת “גלאור נכסים בע”מ”. האתר מציעה למכירה מוצרים לריהוט גן.

כללי:

גלאור אונליין ריהוט גן הינו אתר אינטרנט הפועל בישראל , הנך מוזמן לקחת חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש המפורטים להלן:

בנוסף, השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדת קבצים ,מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.

הנהלת האתר שומרת עצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

 

קניין רוחני:

האתר וכל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות ,סרטונים ,תמונות ,טקסטים ,קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ”ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר “גלאור אונליין ריהוט גן” ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר “גלאור אונליין ריהוט גן”.

בנוסף, אין להפיץ ,להעתיק ,לשכפל ,לפרסם ,לחקות, או לעבד פיסות קוד, גרפיקות סרטונים ,סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.

 

השימוש באתר:

כל הזמנה שמבוצעת באתר ובאולמות התצוגה עוברת לאישור למחלקת האישורים לחיתום , רק לאחר אישור ההזמנה תועבר לביצוע והמזמין יקבל על כך מייל לכתובת מייל שלו

האתר והנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לנזק מכל סוג שהוא ישיר ,עקיף או תוצאתי לרבות הפסד הכנסה או הפסד רווי שיגרמו למשתמש או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר.

בצוע הזמנה/רכישה דרך האתר:

בעת ביצוע ההזמנה הלקוח מאשר שכל הפרטים שנמסרו על ידו מלאים ומדויקים,

בעת ההזמנה יידרש הלקוח להשאיר פרטים הבאים : ת.ז, שם פרטי , שם משפחה ,שם חברה ,טלפון, יישוב ,דואר אלקטרוני, ופרטי משלם מלאים. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית, נגד פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים.

האתר שומר לעצמו את הזכות לא לקבל את ההזמנה/רכישה ע”י הלקוח מכל סיבה שהיא.

בהזמנות של אספקה מאוחרת לחברה שמורה זכות גרייס בנוסף למצויין בימי האספקה של 45 ימי עסקים נוספים

בגין מתנות ואו מתנות בסבסוד לחברה זכות לספק עד 180 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה

ערסל מתנה או מוזל מוגבל ליחידה ללקוח

מוצרים מוחרגים: ישנם מוצרים נוספים אשר מוחרגים ולא מצויינים בבאנר האתר, בגינם לא תינתן הנחה באתר ולא באולמות התצוגה ומחירם הסופי הוא המחיר המופיע באתר החברה

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח דיוורים לכתובת המייל של הרוכש. הרוכש יכול להסיר עצמו מקבלת דיוורים בכל שלב בעזרת מייל חוזר לשירות הלקוחות או בעזרת כפתור “הסרה” אשר נמצא בתחתית כל דיוור שנשלח.

במקרה וההזמנה /רכישה לא אושרה על ידינו, הלקוח יקבל הודעה על כך ויזוכה במלוא הסכום ששולם לנו.

למרות האמור לעיל אנו נעשה את מיטב המאמצים על מנת לספק את המוצר שהוזמן ע”י הלקוח.

אנו עושים את מירב המאמצים כדי לוודא שכל המידע המוצג באתר יהיה מדויק ככל שניתן. ייתכנו שגיאות או אי דיוקים שנעשו בתום לב, האתר לא יישא באחריות כל שהיא הקשורה אליהן.

האתר/הספק שומר לעצמו את הזכות לא לקבל את ההזמנה/רכישה ע”י הלקוח מכל סיבה שהיא

אנו עושים את מירב המאמצים לאספקת המוצר, אישור העסקה מותנה בכך שהמוצר קיים במלאי מחסני הספק במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה, אך במידה ולא צוין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא יהא המפעיל מחויב במכירת המוצר, ולמזמין לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למזמין ו/או לצד ג’. למעט החזרת כל סכום ששילם המזמין בפועל לספק.

הופיע מוצר מסוים באתר כקיים במלאי, אולם , בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – תבוטל העסקה ולמזמין לא תהא טענה בקשר להשבת הסכום ששולם בפועל לספק ע”י המזמין.

כל המחירים באתר נכונים לרגע ביצוע ההזמנה, במקרה ונפלה טעות בתום לב בתמחור המוצר, אנו לא חייבים לקבל את ההזמנה, נודיע על כך ללקוח, על ביטול ההזמנה במהירות האפשרית, במקרה זה הלקוח יזוכה במלוא הסכום ששולם לנו.

רכישה באמצעות תו נטען כגון כרטיסי פייס/הוט וכדו’ ניתן לבצע מימוש ורכישה דרך התו עד 1,000 ש”ח לעסקה , בנוסף לא ניתן לממש ולבצע רכישה באמצעות התו על מוצרים מוחרגים כדלהלן : מחסנים, מצננים, בריכות ואביזרים/ג׳קוזי, מכונות מזון וטאבונים.

 

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

הלקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן , התשמ”א – 1981 ( “להלן חוק הגנת הצרכן”) והתקנות אשר הותקנו מכוחו, ככל שהן חלות על האתר. להלן מספר הוראות רלוונטיות מחוק הגנת הצרכן:

ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, יש להודיע על כך בכתב באתר החברה באמצעות דואר אלקטרוני למשרדי החברה.

על הלקוח להחזיר את המוצר למשרדי החברה בכתובת: שדרות שוורץ 10, א.ת צפוני, לוד. אם אין באפשרות הלקוח להחזיר את המוצר הנקנה יש באפשרותו שהחברת משלוחים תבצע איסוף בעלות המשלוח.

ביטול העסקה מותנה בכך שלא נעשה שימוש כלשהו במוצר והמוצר קיים באריזתו המקורית.

הזיכוי יתבצע לאחר קבלת המוצר למשרדי החברה ונבדק ע”י נציג האתר.

במידה והלקוח משלם בהמחאות והעסקה עברה אישור ERN והלקוח מבטל עסקה או את תשלום ההמחאה שקיבל אישור מול ERN-

על הלקוח לשלם את עלות ביטוח העסקה.

במקרה והמוצר נשלח ע”י הספק באמצעות חברת שליחים ייגבה סכום המשלוח מהלקוח.

במקרה והלקוח יבקש זיכוי כספי מהעסקה ייגבה סכום של 5% הערך העסקה.

במקרה ונעשתה קנייה במזומן במשרדי החברה הזיכוי יינתן במלואו.

אין אחריות על בדים שניזוקו מחשיפה לשמש

ריהוט במבוק/עץ הינו חומר פעיל/עובד , יתכנו עם הזמן סדקים במוצר ,זהו מצב תקין וחלק טבעי ממוצרי העץ, לידיעתכם.

הזמנה עם שמירת סחורה/גרייס שבוטלה על ידי הלקוח תגרור חיוב של דמי אחסנה על פי מחירון החברה.

לא תינתן אחריות על מכירת סחורה מעודפים/אולמות תצוגה מלבד מוצרי גז/חשמל.

לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נרכשו מעודפים/אולמות תצוגה.

במקרה של ביטול עסקה תוך 14 יום מהסיבות:

  1. המוביל הגיע ללקוח והלקוח סירב לקבל את ההזמנה
  2. המוביל הגיע ללקוח והלקוח לא היה בכתובת המתואמת להובלה
  3. המוביל הגיע ללקוח והלקוח סירב לשלם על מנוף/תוספת קומות
  4. המוצר סופק ללקוח והלקוח מבקש לבטל

החברה תחייב את הלקוח בגין ההובלות , יקוזז סכום זה מהזיכוי בגין ביטול העסקה

 

תנאים ועלויות משלוח:

· עלות הובלה רגילה (גבול תחתון באר שבע גבול עליון חיפה ובגבולות הקו הירוק) 300 שח הובלה לעפולה ולישובים צפוניים ומזרחה לעפולה וכן דרומית לבאר שבע עד דימונה בתוספת של 150 שח לעלות ההובלה רגילה

· הובלה למצפה רמון , ים המלח ,אילת ורמת הגולן בתוספת 250 ₪ לעלות הובלה רגילה.

· הובלה מעבר לקו הירוק: בתוספת 150 ₪ לעלות הובלה רגילה

· מעל קומה ב ומעלה בבניין ללא מעלית או שהמוצר אינו נכנס למעלית בתוספת 50 ₪ לכל קומה.

· במקרה של צורך בהזמנת שירותי מנוף, החיוב יחול על הלקוח

· תוספת להובלה תשולם ישירות למוביל

· איסוף עצמי ישירות מהמחסן בתיאום מראש בימים א-ה בין השעות 12:00 – 16:30

 

זמן אספקה:

7 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי, שבת, חג, ערבי חג וחול המועד)

זמן אספקה דרומית לבאר שבע (לא כולל), יהודה, שומרון, צפונית לקריות תחול תוספת 7 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בהזמנה – כלומר 14 ימי עסקים סה”כ.

אספקה ליישובי הערבה,רמת הגולן בקעת הירדן ומזרחית לקו אורך מעלה אדומים, מצפה רמון ואילת תחול תוספת 21 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים להזמנה – כלומר 28 ימי עסקים סה”כ.

תוספת הובלה:

בהובלות חריגות כדלהלן תחול תוספת למחיר ההובלה הרגילה לפי גודל המוצר {ולפי שיקול דעת החברה}

גודל**מחיר
מוצר קטן 59
מוצר בינוני150
מוצר גדול 250
מוצרים חריגים350

דרומית לבאר שבע (לא כולל), יהודה, שומרון, צפונית לקריות, רמת הגולן בקעת הירדן ומזרחית לקו אורך מעלה אדומים,  תחול תוספת כדלעיל ,

אספקה ליישובי הערבה, מצפה רמון ואילת תחול תוספת כמוצר חריג עס’ 350 ש”ח וללא תלות במוצר.

· במידה והמוצר אינו נכנס במעלית או לא ניתן להעלות את המוצר במדרגות על אחריות הלקוח ועל חשבונו להזמין מנוף ולדאוג לכך.

· במקרה והלקוח/ה מבקש לעכב את מסירת הסחורה מעבר לימי האספקה המצויינים בהזמנה ,לחברה יש זכות ע”פ שיקול דעתה הבלעדי לחייב את הלקוח עבור אחסנת הסחורה השמורה ו/או למכור את הסחורה השמורה ולהעביר את הלקוח לאספקה עתידית שתגיע במשלוח הבא, הלקוח/ה מאשר/ת את סעיף זה

 

סודיות ופרטיות:

האתר שומר את פרטי הלקוח לצורך מתן שירות לאותו לקוח בלבד.

פרטי הלקוח לא יועברו לצד ג’ למעט מקרים בהם יש להעביר פרטים לספק על מנת להשלים את ההזמנה/רכישה או השילוח.

פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אינם נשמרים במחשבי האתר, במקרה של צורך בזיכוי, יידרש הלקוח לספק את פרטי הכרטיס שוב.

החברה לא תעשה שימוש בפרטי הלקוח למעט צרכים פרטיים.

 

שירות לקוחות:

בכל שאלה או בירור, ניתן לפנות לשירות הלקוחות:

במייל:Showroom@osmosis.co.il, או בלשונית “צור קשר” באתר הבית שלנו.

טל: 054-9927500

פקס: 03-9044413

שירות הלקוחות יינתן בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00

רגע, לפני שאתם עוזבים!

אנחנו רוצים להציע לכם הצעה מיוחדת…