תנאים כלליים ומדיניות ביטול העסקה:
1. בתמורה לאספקה המערכת, מתחייב הלקוח לשלם לגלאור בע”מ את מחירה של המערכת, כמפורט בטופס
ההזמנה, ובאותם תנאים המפורטים בה.
2. בהתאם להוראת החוק – ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר.
3. הודעה על ביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר )מומלץ בדואר רשום(.
4. דמי ביטול בשיעור %5 או 100 ₪ יגבו בעת ביטול העסקה.
5. במקרה של ביטל עסקה שלא עקב פגם החזרת המוצר אל החברה תעשה על חשבון הצרכן.
5. לא ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים:
1.6 .נעשה שימוש במוצר.
2.6 .המוצר הורכב בבית הלקוח.
3.6 .המוצר יוצר ע”פ דרישות או מידות מיוחדות של הצרכן.
7. תיתכן סטייה של %7%-2 במידות הרשומות באתר או המצויות בתצוגה, סטייה זו לא תהווה עילה לביטול או
החזרת המוצר , המידות מתייחסות לחלק הגדול ביותר והצר ביותר של המוצר.
8. מוצרים אשר עשויים פלסטיק או PVC אין להשאיר תחת שמש.
9. בשעת רוחות וגשמים חזקים יש לפרק את המוצר ולאחסנו כשהוא יבש.
10. הזמנה עם שמירת סחורה/גרייס שבוטלה על ידי הלקוח תגרור חיוב של דמי אחסנה על פי מחירון החברה.
11. לא תינתן אחריות על מכירת סחורה מעודפים/אולמות תצוגה מלבד מוצרי גז/חשמל.
12. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נרכשו מעודפים/אולמות תצוגה.
13. האתר/הספק שומר לעצמו את הזכות לא לקבל את ההזמנה/רכישה ע”י הלקוח מכל סיבה שהיא
14. אנו עושים את מירב המאמצים לאספקת המוצר, אישור העסקה מותנה בכך שהמוצר קיים במלאי מחסני הספק במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה, אך במידה ולא צוין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא יהא המפעיל מחויב במכירת המוצר, ולמזמין לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למזמין ו/או לצד ג’. למעט החזרת כל סכום ששילם המזמין בפועל לספק.
15. הופיע מוצר מסוים באתר כקיים במלאי, אולם , בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – תבוטל העסקה ולמזמין לא תהא טענה בקשר להשבת הסכום ששולם בפועל לספק ע”י המזמין.
16. כל המחירים באתר נכונים לרגע ביצוע ההזמנה, במקרה ונפלה טעות בתום לב בתמחור המוצר, אנו לא חייבים לקבל את ההזמנה, נודיע על כך ללקוח, על ביטול ההזמנה במהירות האפשרית, במקרה זה הלקוח יזוכה במלוא הסכום ששולם לנו.
17. במקרה של ביטול עסקה תוך 14 יום מהסיבות:
- המוביל הגיע ללקוח והלקוח סירב לקבל את ההזמנה
- המוביל הגיע ללקוח והלקוח לא היה בכתובת המתואמת להובלה
- המוביל הגיע ללקוח והלקוח סירב לשלם על מנוף/תוספת קומות
- המוצר סופק ללקוח והלקוח מבקש לבטל
אחריות:
1. האחריות למערכות ישיבה ושולחנות שילדת אלומיניום 3 שנים.
2. האחריות לריפודים/כריות/ראטן הינה לשנה.
3. מוצרים אשר עשויים עץ/פוליווד/ראטן/מתכת במידה ויותקן תחת שמש מלאה ללא כירוי לא יכללו באחריות.
4. האחריות למערכות מתכת הינה שנה,אין אחריות לנזקי מים/חלודה.
5. האחריות לשמשיות/גזיבו/פרגולה ומוצרי הצללה, לא תינתן אחריות בגין מזגי אוויר, רוחות וגשמים , חל איסור להרכיב מוצרים אלו בגובה ללא אישור מהנדס.
6. האחריות אינה חלה במקרה של קרע/שבר.
7. האחריות אינה חלה על מוצרים אשר הורכבו באופן שגוי ע”י הלקוח.
8. בכל מקרה של תקלה/פגם חובה לדווח מיידית )עד 24 שעות( אחרת לא תחול האחריות.
9. האחריות אניה חלה על נזקים כגון שריטות מכות וכד’ שנבעו מהובלה עצמית או התקנה עצמית.
10. מוצרי עץ/במבוק, יש לשמן לפחות פעמיים בשנה. לא תינתן אחריות על דהייה/ בהירות הצבע של הרהיטים מהשמש.
הובלה והרכבה:
1. מחירי ההובלה וההרכבה הינם עד לקומה ב’ )במידה ומתאפשרת הכנסתם למעלית(.
2. מעל קומה ב’ במידה ולא מתאפשרת הכנסתם של המוצרים למעלית, יגבה תשלום נוסף בסך של 50 ₪ לכל קומה, ובתנאי שניתן להעלות מוצר פיזית ביד
ולא יעלה על 30 ק”ג .
3. בכל מקרה שבו יתגלה במעמד האספקה כי דרכי הגישה מצריכים שירותים מיוחדים כגון: מנוף או סבלות חריגה יישא המזמין במלוא העלויות הנוספות.
4. במידה והמוצר אינו נכנס במעלית או לא ניתן להעלות את המוצר במדרגות על אחריות הלקוח ועל חשבונו להזמין מנוף ולדאוג לכך.