מסדרים לכם את החג 🌻 חצי מחיר + הובלה מתנה!

התאמת ריהוט הגינה לסגנון האישי של המשפחה

הגינה היא למעשה המרחב החיצוני הפרטי של המשפחה, ולכן חשוב שריהוט הגינה ישקף את הסגנון, הטעם והאופי האישיים של בני הבית. בדיוק כמו שאנחנו משקיעים מחשבה רבה בעיצוב הפנים של ביתנו, כך גם בגינה אנו רוצים ליצור אווירה נעימה, מרגיעה ומשקפת את הרגשות והערכים שלנו.

חשיבות ההתאמה של ריהוט הגינה לסגנון האישי באה לידי ביטוי בכמה היבטים:

סגנון – האם אתם אוהבים סגנון מודרני, קלאסי, כפרי, טרופי או תערובת של כמה סגנונות? ריהוט הגינה כמו שולחן וכסאות לגינה,  יכול להיות עשוי ממגוון חומרים כמו עץ, מתכת, ראטן או פלסטיק המשקפים סגנונות שונים.

צבעים וגוונים – האם אתם מעדיפים צבעים רגועים וניטרליים או דווקא גוונים בהירים ועזים? הצבעים המרכזיים בריהוט הגינה יכולים לקבוע את האווירה – מרגיעה או ספוגת אנרגיה.

חומרים ומרקמים – לבחירת החומר מהם עשוי הריהוט יש גם משמעויות של איכות ונוחות. למשפחות צעירות ופעילות כדאי לבחור חומר עמיד כמו אלומיניום או פלסטיק איכותי. לסגנון יוקרתי וקלאסי יותר יתאימו פריטים מעץ מלא.

מראה כללי – משפחות שמעדיפות מראה מסודר ואחיד בריהוט יבחרו סט ערכה תואם, ואילו אוהבי הסגנון השובבי יעדיפו שילוב של פריטים בודדים בסגנונות משלימים.

פונקציונליות – ריהוט גינה נועד גם למטרות שימושיות כמו ישיבה רגועה וקריאה, אירוח משפחתי או חברים, אכילה וגריל ועוד. לכן חשוב להתאים את הפריטים לצרכים האלו – שזלונג גדול לאירוח, כורסאות נוחות לקריאה וכו’.

אופי הגינה – לכל גינה יש אופי משלה – קטנה או גדולה, מלאת צמחיה או משטחי דק, ישנה או חדשה וכן הלאה. יש לוודא שהריהוט תואם את אופי הגינה ומשתלב עם הסביבה.

כאשר בוחרים ריהוט גינה שמשקף ומתאים לסגנון האישי, נוצרת בגינה אווירה הרמונית, נוחה ומבטאת את אישיות המשפחה. הגינה הופכת לחלק אורגני של הבית במקום מרחב סתמי וחסר נשמה.

לכן לפני רכישת ריהוט חדש, כדאי לבצע תהליך של “התבוננות פנימה” ולמצוא את הסגנון האישי שמתאים ביותר לכם, למשפחה ולגינה שלכם. שילוב של טעם אישי, פרקטיות ונוחות ישדרג מאד את איכות החיים והפנאי שלכם בגינה הביתית.

חשיבות הגידול והשלב המשפחתי – לכל שלב בחיי המשפחה יש צרכים משתנים. למשפחות עם ילדים קטנים כדאי לדאוג לריהוט נוח וקל לניקוי, ואולי גם לפינת משחקים קטנה. לעומת זאת, משפחות מבוגרות יותר בשלב הפנסיה יעדיפו כורסאות נוחות וספריית גן לקריאה ורגיעה. רווקים יעריכו יותר ריהוט צעיר ונינוח לנופש וחברים.

איזון בין אופנתיות ונצחיות – ריהוט גינה הוא השקעה גבוהה והוא נדרש לשרוד שנים רבות בחוץ. מצד שני, ישנה נטייה לרצות לעדכן מדי פעם את הסגנון על פי הטרנדים המשתנים. לכן יש לשאוף לאיזון בין חיפוש אחר סגנון קלאסי ונצחי לבין פריטים מעודכנים שישדרגו את המראה מפעם לפעם.

חשיבות הנוחות והפונקציונליות – יש לתת תשומת לב גדולה גם לנוחות הישיבה על הספות והכורסאות ולאופן בו הן משמשות למטרות השונות בגינה. פריטים שנראים טוב אבל לא נוחים לא ישרתו את מטרתם והחוויה בגינה תהיה פחות נעימה.

שילוב פריטים משלימים – לא רק הריהוט קובע את הסגנון בגינה. גם פריטי עיצוב משלימים חשובים לא פחות – שטיחים, פנסים, מנורות, ריהוט נוסף קטן ואביזרי נוי. רצוי שכל הפריטים ישלימו זה את זה בסגנון העיצובי ויצרו אוירה קוהרנטית של המרחב.

סיכום

ריהוט גינה לא קונים לשנה או שנתיים. זוהי השקעה לטווח ארוך, שצריכה לתת מענה על כל הצרכים ולייצר סביבה מושלמת עבור המשפחה. לכן בזמן הבחירה חשובה התאמה מדויקת לסגנון האישי, פשוט מפני שריהוט שאינו משקף את הטעם והאופי האמיתיים הוא חמור מכדי לממש את פוטנציאל החוויה והנאה בחוץ.

העיקרון הוא לתת קודם תשומת לב לצרכים, לסגנונות החביבים עליכם ולפונקציונליות הרצויה, ורק אז לעבור לבחירת הפריטים הספציפיים. תנו לגינה להכיל את התחביבים, הרגשות, מקומות החמדה ופינות הכוח שלכם ושל המשפחה. כך תוסיפו ערך אמיתי לפנאי הביתי שלכם ותהפכו את הגינה למקום מפלט אישי ומשפחתי.

חברת גל-אור הינה יצרנית, יבואנית ומשווקת של מוצרים איכותיים בתחום המחנאות, ריהוט גן, ריהוט לבית עם מחירים הכי נוחים עבור הלקוחות.

שולחן וכסאות לגינה

רגע, לפני שאתם עוזבים!

אנחנו רוצים להציע לכם הצעה מיוחדת…